Розповіли виборцям про “слуг народу”, які пом’якшили покарання за брехню в деклараціях. Допис побачили майже 180 тисяч громадян. Понад 12,5 тисяч виборців провзаємодіяли з постом. Таргетували на регіони, де “Слуга Народу” має високі рейтинги.
На отримані кошти ми готуємо цільову кампанію у Facebook і розповідаємо виборцям про корупційний зашквар вибраного ними народного депутата або партії. Усі учасники проекту отримують звіт щодо витрат.
Наша мета — змусити народних депутатів нести політичну відповідальність за те, що вони роблять у Раді: які закони реєструють та як за них голосують.
Для цього потрібна обізнаність виборців, адже саме від них залежить доля зашкварених під час наступних виборів — ці нардепи або і далі залишаться в своїх кріслах, або нарешті піймають облизня.