Минулого місяця завдяки коштам інвесторів проєкту нам вдалося здійснити дві кампанії, які були таргетовані на виборців Олександра Дубінського та В’ячеслава Медяника. І якщо для першого це вже другий “політ” над своїм округом у Facebook, то колега Дубінського по фракції уперше пішов на коло ганьби за свої зашквари.
Дані другої таргетованої кампанії на Дубінського:
Охоплення: 91 455
Всього ж на окрузі №94 150 877 виборців, з яких на вибори прийшло 79 678
За Дубінського віддав голос 30 781 виборець
Бюджет кампанії: 2600 грн
Дані першої таргетованої кампанії на Медяника:
Охоплення: 80 244
Всього ж на 27-му окрузі в Дніпрі зареєстровано 132 908 виборців.
З тих, що прийшли дільниці, 26 618 (43,78%) віддали голоси за Медяника.
Бюджет кампанії: 1300 грн
Наразі у Facebook у рамках проєкту запущено дві кампанії, які розповідають про зашквари нардепів. Так, жителям Києва ми розповідаємо про зашквар депутатки від Слуги Народу Ганни Бондар, яка взяла у суді на поруки столичного експосадовця. А от у Дніпрі – про її колегу Максима Бужанського, який, крім звичних законопроєктних зашкварів, ще й відмовився вшановувати пам’ять загиблих на Майдані.
На отримані кошти ми готуємо цільову кампанію у Facebook і розповідаємо виборцям про корупційний зашквар вибраного ними народного депутата або партії. Усі учасники проекту отримують звіт щодо витрат.
Наша мета — змусити народних депутатів нести політичну відповідальність за те, що вони роблять у Раді: які закони реєструють та як за них голосують.
Для цього потрібна обізнаність виборців, адже саме від них залежить доля зашкварених під час наступних виборів — ці нардепи або і далі залишаться в своїх кріслах, або нарешті піймають облизня.