Минулого місяця завдяки вам проєкт “Серпом по рейтингу” назбирав 112 564 грн інвестицій у Facebook-кампанії про зашкварених депутатів! За березень ми завершили 8 кампаній, розповівши виборцям про провали їхніх обранців у парламенті.
Ось звіт за кожною з них:
1. Ганна Бондар, “Слуга народу”, 220 округ (Київ)
Загальне охоплення: 101 496
Рекламне охоплення: 63 202
Бюджет кампанії: 2600 грн
2. Максим Бужанський, “Слуга народу”, 25 округ (Дніпро)
Загальне охоплення: 128 153
Рекламне охоплення: 48 160
Бюджет кампанії: 2600 грн
3. Ольга Василевська-Смаглюк, “Слуга народу”, 96 округ (Київщина)
Загальне охоплення: 111 276
Рекламне охоплення: 28 552
Бюджет кампанії: 2600 грн
4. Леся Забуранна, “Слуга народу”, 216 округ (Київ)
Загальне охоплення: 93 881
Рекламне охоплення: 77 728
Бюджет кампанії: 2600 грн
5. Олександр Бакумов, “Слуга народу”, 173 округ (Харківщина)
Загальне охоплення: 123 812
Рекламне охоплення: 93 744
Бюджет кампанії: 2600 грн
6. Богдан Яременко, “Слуга народу”, 215 округ (Київ)
Загальне охоплення: 81 216
Рекламне охоплення: 56 912
Бюджет кампанії: 1300 грн
7. Артем Дмитрук, “Слуга народу”, 133 округ (Одещина)
Загальне охоплення: 85 445
Рекламне охоплення: 44 896
Бюджет кампанії: 1300 грн
Загальне охоплення: 586 632
Рекламне охоплення: 553 728
Бюджет кампанії: 10 000 грн
На отримані кошти ми готуємо цільову кампанію у Facebook і розповідаємо виборцям про корупційний зашквар вибраного ними народного депутата або партії. Усі учасники проекту отримують звіт щодо витрат.
Наша мета — змусити народних депутатів нести політичну відповідальність за те, що вони роблять у Раді: які закони реєструють та як за них голосують.
Для цього потрібна обізнаність виборців, адже саме від них залежить доля зашкварених під час наступних виборів — ці нардепи або і далі залишаться в своїх кріслах, або нарешті піймають облизня.