У лютому на пожертви українців ми здійснили 8 кампаній-покарань. За цей місяць на нові кампанії було зібрано 48 444 грн пожертв.
Максим Бужанський, “Слуга народу”
Загальне охоплення двох кампаній: 84 597
1) Рекламне охоплення: 20 883
Рекламні взаємодії: 2 333
Бюджет: 2600 грн
2) Рекламне охоплення: 11 676
Рекламні взаємодії: 641
Бюджет: 1300 грн
3. Антон Яценко
Загальне охоплення: 64 964
Рекламне охоплення: 16 449
Рекламні взаємодії: 2 002
Бюджет: 1300 грн
4. Олександр Лукашев, ОПЗЖ
Загальне охоплення: 44 178
Рекламне охоплення: 15 368
Рекламні взаємодії: 946
Бюджет: 1300 грн
Олександр Куницький, Слуга народу
Загальне охоплення двох кампаній: 114 261
5) Рекламне охоплення: 20 991
Рекламні взаємодії: 1 811
Бюджет: 2600 грн
6) Рекламне охоплення: 19 275
Рекламні взаємодії: 1 077
Бюджет: 2600 грн
7. Андрій Деркач
Загальне охоплення: 171 955
Рекламне охоплення: 26 928
Рекламні взаємодії: 2 901
Бюджет: 2600 грн
8. Олександр Пономарьов, ОПЗЖ
Загальне охоплення: 67 046
Рекламне охоплення: 12 375
Рекламні взаємодії: 1 205
Бюджет: 1300 грн
На отримані кошти ми готуємо цільову кампанію у Facebook і розповідаємо виборцям про корупційний зашквар вибраного ними народного депутата або партії. Усі учасники проекту отримують звіт щодо витрат.
Наша мета — змусити народних депутатів нести політичну відповідальність за те, що вони роблять у Раді: які закони реєструють та як за них голосують.
Для цього потрібна обізнаність виборців, адже саме від них залежить доля зашкварених під час наступних виборів — ці нардепи або і далі залишаться в своїх кріслах, або нарешті піймають облизня.