У червні завдяки пожертвам команда “Серпом по рейтингу” здійснила 9 кампаній, які розповіли виборцям про їхніх зашкварених мажоритарників у Верховній Раді. Завдяки нашим жертводавцям вдалося назбирати 33 160 грн для наступних кампаній.
Публікуємо звіт за кожною
1. Антон Яценко
Загальне охоплення: 60 991
Рекламне охоплення: 41 504
Бюджет: 1300 грн
2. “Батьківщина“
Рекламне охоплення: 115 328
Взаємодій: 6 685
Коментарів: 888
Поширень: 507
Бюджет: 5000 грн
Органічне охоплення: 52 864
Взаємодій: 6 885
Коментарів: 96
Поширень: 302
3. Ігор Фріс
Загальне охоплення: 89 466
Рекламне охоплення: 52 960
Бюджет: 1300 грн
Загальне охоплення: 84 217
Рекламне охоплення: 37 976
Бюджет: 1300 грн
Загальне охоплення: 54 442
Рекламне охоплення: 32 256
Бюджет: 1300 грн
6. ОПЗЖ
Рекламне охоплення: 121 887
Кліки: 21 617
Коментарі: 1800
Бюджет: 10 000 грн
Загальне охоплення: 114 061
Рекламне охоплення: 49 328
Бюджет: 1300 грн
Загальне охоплення: 93 010
Рекламне охоплення: 34 824
Бюджет: 1300 грн
Загальне охоплення: 94 762
Рекламне охоплення: 29 160
Бюджет: 1300 грн
На отримані кошти ми готуємо цільову кампанію у Facebook і розповідаємо виборцям про корупційний зашквар вибраного ними народного депутата або партії. Усі учасники проекту отримують звіт щодо витрат.
Наша мета — змусити народних депутатів нести політичну відповідальність за те, що вони роблять у Раді: які закони реєструють та як за них голосують.
Для цього потрібна обізнаність виборців, адже саме від них залежить доля зашкварених під час наступних виборів — ці нардепи або і далі залишаться в своїх кріслах, або нарешті піймають облизня.