За вересень завдяки пожертвам вдалося зрізати рейтинг зашквареним парламентарям 7 разів: пятьом депутатам та двічі фракції “Слуга народу”. Нижче – цифри по кампаніях.
Максим Бужанський, “Слуга народу”
Загальне охоплення: 115 209
Рекламне охоплення: 85 010
Бюджет: 3900 грн
Анатолій Урбанський, “За майбутнє”
Загальне охоплення: 40 719
Рекламне охоплення: 35 304
Бюджет: 1300 грн
“Слуга народу”, кампанія на Україну
Загальне охоплення: 713 014
Рекламне охоплення: 414 287
Бюджет: 10 000 грн
“Слуга народу”, кампанія на найбільші міста (Київ, Одеса, Харків)
Загальне охоплення: 713 014
Рекламне охоплення: 81 495
Взаємодії: 4 318
Бюджет: 10 000 грн
Дмитро Лубінець, “За майбутнє”
Загальне охоплення: 32 088
Рекламне охоплення: 15 284
Бюджет: 1300 грн
Загальне охоплення: 263 090
Рекламне охоплення: 50 612
Бюджет: 1300 грн
Олександр Юрченко, “Слуга народу”
Загальне охоплення: 87 804
Рекламне охоплення: 59 088
Бюджет: 1300 грн
Усього було зроблено 207 пожертв на 57 218 грн.
На отримані кошти ми готуємо цільову кампанію у Facebook і розповідаємо виборцям про корупційний зашквар вибраного ними народного депутата або партії. Усі учасники проекту отримують звіт щодо витрат.
Наша мета — змусити народних депутатів нести політичну відповідальність за те, що вони роблять у Раді: які закони реєструють та як за них голосують.
Для цього потрібна обізнаність виборців, адже саме від них залежить доля зашкварених під час наступних виборів — ці нардепи або і далі залишаться в своїх кріслах, або нарешті піймають облизня.