Серпом по рейтингу

Місцеві вибори: 40 кампаній про зашкварених нардепів, 5 мільйонів охоплення по Україні

Частину вересня і фактично весь жовтень ми займайлися кампаніями на нардепів та парламентські фракції, які пішли на місцеві вибори.

Усього було здійснено 40 кампаній у Facebook щодо партій та парламентарів, що 5,51 млн у позначці “Охоплення”.

Вересень:

7 кампаній

850 тисяч охоплених виборців

1 294 доларів (приблизно 36 тисяч грн) – витрати на кампанії з пожертв українців

Жовтень:

33 кампанії

1,94 млн охоплених виборців 

4 540 доларів (приблизно 130 тисяч грн)  – витрати на кампанії з пожертв українців

2,72 млн – загальне органічне охоплення дописів-покарань Серпа за вересень-жовтень. 

В сумі за вересень-жовтень – 5,51 млн охоплення

Передусім мусимо зазначити, що команда проєкту усвідомлювала неспівмірність рекламних бюджетів партій та наших жертводавців, тому карколомного  обвалу рейтингів очікувати не доводилося.

Наприклад, ось інформація для порівняння: партія Коломойського “За майбутнє” витратила лише на Волині близько 1, 2 млн грн на виборчу кампанію за два тижні. А кандидат в мери Луцька від цієї політсили – Ігор Поліщук – 1,3 млн грн. 

Наша мета полягала і полягає у просвіті – і кожна людина, яка стає на наш з вами бік – це уже велика цінність. Вона стає агентом змін та активує інших. Тому ціль проєкту – у збільшенні таких агентів зрізання рейтингу, і їхній фідбек ми дуже цінуємо. 

Кілька історій успіху “Серпа” на місцевих виборах:

Катерина Глімбовська, дружина ексголови ДФС Романа Насірова. Балотувалася в Києві від “Батьківщини”, №1 у списку на Святошині. За оприлюдненими списками, до Київради не пройшла. Ми зробили кампанію про неї, оскільки переконані, що більшість людей не знали: Глімбовська – не просто кандидатка, вона дружина обвинуваченого в топкорупції колишнього високопосадовця.

Партія “За майбутнє”. І хоча на Волині та власне Луцьку поки що не вдалося збити Ігоря Палицю та інших посіпак Коломойського, все ж ця партія, попри шалений рекламний бюджет, засилля білбордами у кожному кутку країни, не змогла більше ніде взяти першість в облрадах. У наших кампаніях ми використали ґрунтовне дослідження аналітиків ЦПК статків Палиці у Європі.

Посіпаки Коломойського в “Слузі народу”. Звісно, на провал цієї партії на виборах вплинуло багато факторів, але серед них не обійшлося й без наших кампаній, що особливо дратувало Олександра Дубінського та Максима Бужанського – через ці кампанії вони неодноразово згадували ЦПК у своїх помийках-телеграмах злим і голосним словом.

А також ми нагадали жителям Київської області, що саме ця партія разом з її лідером – президентом – досі підтримує Арсена Авакова на міністерському кріслі, попри страшну трагедію в Кагарлику за участю поліцейських.

Завдяки пожертвам українців на ініціаторів конституційної кризи у листопаді вдалося розпочати кампанію про ОПЗЖ.