Завдяки коштам інвесторів проєету “Серпом по рейтингу” вдалося запустити Facebook-кампанію, яка розповіла виборцям нардепа В’ячеслава Медяника про його зашквари.
Ось які цифри першої таргетованої реклами на округ Медяника:
Охоплення: 80 244 всього, з яких 54 736 – на окрузі
Всього ж на 27-му окрузі в Дніпрі зареєстровано 132 908 виборців. З тих, що прийшли дільниці, 26 618 (43,78%) віддали голоси за Медяника.
Бюджет кампанії: 1300 грн
На отримані кошти ми готуємо цільову кампанію у Facebook і розповідаємо виборцям про корупційний зашквар вибраного ними народного депутата або партії. Усі учасники проекту отримують звіт щодо витрат.
Наша мета — змусити народних депутатів нести політичну відповідальність за те, що вони роблять у Раді: які закони реєструють та як за них голосують.
Для цього потрібна обізнаність виборців, адже саме від них залежить доля зашкварених під час наступних виборів — ці нардепи або і далі залишаться в своїх кріслах, або нарешті піймають облизня.